اخبار عمومی

درآمد ۲۳۴ هزار میلیارد ریالی همراه اول در سال ۹۹

مجموع درآمدهای شرکت ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه سال ۹۹ به ۲۳۴ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش داتیکا به نقل از ایستنا، درآمد عملیاتی این شرکت در اسفند ماه سال ۹۹ نیز به ۲۱ هزار و ۱۱ میلیارد ریال رسید که بیشترین میزان درآمدی آن از محل کارکرد مشترکین خطوط اعتباری با رقم ۱۱ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال بوده است.

پس از آن بیشترین درآمد حاصله همراه اول از محل کارکرد مشترکین خطوط دائمی با رقم ۷ هزار و ۸۷۵ ریال بوده است.

گفتنی است، همراه اول در اسفند ماه ۹۹ نیز پیشنهاد داد تا سرمایه این شرکت از ۱۹۲۰۰ میلیارد ریال به ۵۵۲۹۳ میلیارد ریال افزایش یابد.

این پیشنهاد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از فرصت قانونی ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی به تصویب هیات مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده و پس از موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده اجرا خواهد شد.

افزایش سرمایه پیشنهاد شده معادل ۱۸۸ درصد سرمایه فعلی همراه اول است و یکی از اهداف اصلی این شرکت از انجام افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت‌های بدهی اسا و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های طبفه زمین و ساختمان انجام می‌گیرد و به صورت مستقیم منجر به ورود وجه نقد به شرکت نخواهد شد ولی افزایش سرمایه از این محل باعث اصلاح و بهبود ساختار مالی می‌شود.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست