اخبار عمومی

مدیرعامل گروه آچاره: زمینه‌های اولیه ورود آچاره به بورس فراهم شده است

حامد تاج‌الدین، مدیرعامل گروه آچاره در نشست خبری روز جهانی کارگر  اعلام کرد زمینه‌سازی‌های اولیه ورود آچاره به بورس بعد از ورود کیسون به عنوان سرمایه‌گذار فراهم شده است. وی ابراز امیدواری کرد امسال آچاره بتواند به مرحله درج نماد برسد.

حامد تاج‌الدین، مدیرعامل گروه آچاره در نشست خبری روز جهانی کارگر  اعلام کرد زمینه‌سازی‌های اولیه ورود آچاره به بورس بعد از ورود کیسون به عنوان سرمایه‌گذار فراهم شده است. وی ابراز امیدواری کرد امسال آچاره بتواند به مرحله درج نماد برسد.

به گزارش داتیکا، در این نشست تاج‌الدین در خصوص عملکرد پلتفرم آچاره عنوان کرد سالی یک میلیون سفارش روی این پلتفرم انجام می‌شود. همچنین آچاره بیش از ۲ میلیون کاربر و ۱۵۰ هزار متخصص در شهرها و کلان شهرهای مختلف ایران دارد.

وی در خصوص اطلاعات جالب توجه آچاره گفت:

بدون ذکر رسته و فقط با این اشاره به این نکته که متخصص در حوزه بازسازی منزل نبوده است می‌توانم بگویم ما متخصصی داشته‌ایم که در سال ۱۴۰۲  توانسته دو میلیارد و دویست و شصت میلیون تومان درآمد داشته باشد یا مبلشویی بوده است که از آبان ۱۴۰۲ تا اسفند ۱۴۰۲ سیصد میلیون کسب درآمد کرده است.

سرمایه‌گذاری کیسون منجر به تمرکز آچاره در حوزه بازسازی و نوسازی شده است

تاج‌الدین نتبجه سرمایه‌گذاری کیسون بر این پلتفرم را تمرکز آچاره به صورت حرفه‌ای و مجزا در حوزه بازسازی و نوسازی منزل عنوان کرد و افزود تا یک ماه آینده از این محصول متفاوت رونمایی می‌شود.

وی در خصوص این محصول توضیح داد:

تا یک ماه آینده و برای اولین بار در آچاره موضوع محدود به ثبت درخواست بازسازی و نوسازی نخواهد بود و امکان دیدن سبک‌های مختلف بازسازی و ایده‌هایی برای بازسازی نیز به مشتریان نمایش داده می‌شود. این محصول جدید جزئی از برنامه سرمایه‌گذاری کیسون با همکاری آچاره بوده است و تا یک ماه آینده لانچ خواهد شد و ما متمرکزتر روی نوسازی و بازسازی ساختمان فعال خواهیم شد و امکان صفر تا صد بازسازی و نوسازی روی پلتفرم امکان‌پذیر است.

آچاره وارد بورس می‌شود

مدیرعامل گروه آچاره درباره بورسی شدن آچاره عنوان کرد:

صحبت‌های اولیه این فرآیند انجام شده و زمینه‌های اولیه ورود به بورس فراهم شده است. قطعا برنامه ورود به بورس را جدی دنبال می‌کنیم و خوشبختانه از همکاران حوزه پذیرش بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌ایم و زمینه‌سازی‌های آن بعد از ورود کیسون انجام شده است. اما بالاخره مسیر ورود به بورس سخت است و می‌توانم بگویم اواسط این راه هستیم و امیدواریم امسال حداقل به پذیرش برسیم و با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه قرار داریم شاید امسال به درج نماد هم برسیم.

منبع: استارت آپ ایرانیان

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل