لبه دانش

مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری: رهبر بازار سوپرمارکت آنلاین با سهم بازار 64درصد هستیم!

به گزارش داتیکا، سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد سوپرمارکت اسنپ با هزار میلیارد تومان (یک همت) فروش ناخالص ماهانه، رهبر بازار سوپرمارکت آنلاین است. به گفته وی سوپرمارکت اسنپ ۶۴ درصد از بازار فروش آنلاین كالاهای سوپرماركتی را دراختیار دارد و روزانه نزدیك به یك میلیون كالا را میان كاربرانش توزیع می‌كند.

حدود یك‌سال پیش هلدینگ سوپرماركت اسنپ (اسنپ گروسری) از ادغام سرویس‌های اسنپ‌اكسپرس و اسنپ‌ماركت در قالب هلدینگ سوپرماركت اسنپ شکل گرفت. این هلدینگ به گفته مدیر ارشد مارکتینگ آن رهبر این بازار و اولین و تنها سوپرمارکت آنلاین سودده در کشور است.

تنوع سبد کالایی سوپرمارکت اسنپ

به گفته ابطحی در حال حاضر ۱۵ فروشگاه زنجیره‌ای شامل هفت، جانبو، دیلی‌مارکت، گندم و والمارکت به‌همراه بیش‌از ۲۰۰۰ فروشگاه محلی در پلتفرم اسنپ‌مارکت حضور دارند و بسیاری از آن‌ها بیش‌از ۵۰ درصد از سفارش‌های روزانه‌شان را در همین پلتفرم دریافت می‌کنند. ابطحی عامل اصلی تنوع سبد کالایی در سوپرمارکت اسنپ را وابسته‌نبودن اسنپ‌مارکت به برندهای محدود می‌داند.

شاخص موفقیت 97 درصدی در تحویل کالاها 

ابطحی در خصوص تحویل بی‌نقص کالاها در سوپرمارکت اسنپ و شاخص دلیوری موفق عنوان کرد:

در حال حاضر حدود ۹۹ درصد سفارش‌هایمان را با موفقیت به مشتریان تحویل می‌دهیم که این آمار با بهترین نمونه های جهانی برابری می‌کند. علاوه بر این، برای تحویل باکیفیت کالاها به مشتریان معیارهای سخت‌گیرانه داخلی ایجاد کرده‌ایم. یکی از این معیارها که شامل چندین فاکتور مختلف می‌شود، تحویل بی‌نقص کالاهاست.

فاکتورهای سنجش تحویل بی‌نقص کالا شامل مواردی مثل تحویل بدون تاخیر، پایین نگه داشتن نرخ سفارش‌های لغو شده توسط اسنپ گروسری، تحویل کالا بدون نیاز به تماس با پشتیبانی، عدم مغایرت در کالا، برند یا تعداد اقلام سفارش، جلوگیری از توزیع کالاهای تاریخ‌مصرف‌گذشته و رفتار مناسب سفیر می‌شود.

فارغ از این معیارها، در یک سال گذشته بیش از ۹۷ درصد کالاهای ما به موقع یا حداکثر با نیم‌ساعت تاخیر، تحویل داده شده‌اند. بهترین آمار جهانی در این فاکتور ۹۸ درصد است که ما  با این رکورد فاصله‌ای نداریم. مجموع این معیارها نشان‌دهنده سطح کیفیت خدمات ماست که گاهی از استانداردهای جهانی هم پیشی می‌گیرد.

منبع: استارت آپ ایرانیان

برچسب‌ها : ،،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : لبه دانش

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل