آتش‌ گرفتن حوضچه مخابراتی باعث قطعی شبکه اینترنت همراه در محدوده فرودگاه امام شد

آتش‌سوزی در حوضچه فیبر مخابراتی باعث قطعی شبکه اینترنت در محدوده فرودگاه امام خمینی و مناطق رباط کریم، اسلامشهر، شهریار، نصیرشهر و… شد.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، صبح امروز تعدادی از کاربران از قطعی اینترنت همراه در جنوب تهران، در محدوده فرودگام امام خمینی گزارش‌ دادند. بررسی‌های زومیت در این منطقه قطعی شبکه اینترنت همراه در محدوده رابط کریم، اسلامشهر، شهریار، نصیرشهر و… را تایید کرد.

در پیگیری از منابع مختلف و اپراتورها، یک منبع آگاه نیز این قطعی را تایید و علت آن را وقوع آتش‌سوزی در حوضچه فیبر مخابرات در محدوده فرودگاه امام خمینی اعلام کرد. این آتش‌سوزی باعث شد صبح امروز اینترنت هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل قطع شود.

این منبع آگاه در پاسخ به پیگیری‌های زومیت درباره قطعی شبکه اینترنت همراه در برخی مناطق جنوب تهران، از جمله رباط کریم، اسلامشهر، شهریار، نصیرشهر و… گفت: «وقوع آتش‌سوزی در حوضچه فیبر نوری محدوده فرودگاه امام خمینی باعث شد شبکه اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل صبح امروز به مدت چند ساعت قطع شود.»

او همچنین می‌گوید مشکل قطعی شبکه اینترنت در اسلامشهر، شهریار، نصیرشهر و… مرتفع شده و مشکلات ایجادشده در منطقه رباط کریم نیز در دست بررسی برای رفع قطعی شبکه است.

بررسی‌های زومیت در این منطقه نیز نشان می‌دهد ابتدا وضعیت شبکه اینترنت اپراتور رایتل در این مناطق به وضعیت عادی بازگشته و در حال حاضر هم سایر اپراتورها در مناطق اسلامشهر و شهریار وضعیت پایداری دارند و در محدوده رباط کریم هم با وجود قطع و وصل شدن شبکه اینترنت، این وضعیت در حال بازگشت به حالت عادی است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل