اخبار عمومی

اختصاص ۵ گیگابایت اینترنت رایگان به مردم برای عید نوروز و ماه رمضان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که قرار است بسته اینترنت ۵ گیگابایتی رایگان به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان به مردم اختصاص پیدا می‌کند.
داتیکا، فناوری اطلاعات، اینترنت رایگان، عیدی وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که قرار است بسته اینترنت ۵ گیگابایتی رایگان به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان به مردم اختصاص پیدا می‌کند. به گفته عیسی زارع‌پور، در نوروز و ماه مبارک رمضان یک بسته اینترنتی رایگان ۵ گیگابایتی معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به عنوان عیدی دولت برای مردم فعال خواهد شد.

عیسی زارع‌پور در مورد جزییات دریافت این بسته اینترنتی گفت: « کسانی که تمایل دارند می‌توانند به سایت .my.gov.ir مراجعه کنند و یکی از شماره‌ تلفن‌های خود را در آنجا وارد کنند و ما اینترنت هدیه را روی آن شماره تلفن برایشان فعال خواهیم کرد و تا عید فطر امکان استفاده از این بسته را خواهند داشت.»

او همچنین درخصوص پروژه فیبر نوری در حوزه کسب‌و‌کارها عنوان کرد: «سال گذشته ۲.۵ میلیون خانوار پوشش فیبر نوری داشتیم و امروز به حدود سه برابر افزایش یافته است و بیش از ۷ میلیون خانوار را تحت پوشش داریم اتفاق بسیار بزرگی است و تقریبا برای ۳۵ درصد مردم دسترسی به اینترنت‌های پرسرعت هزار مگابایت بر ثانیه فراهم شده است. البته باید درخواست بدهند که در این شهرها برایشان متصل شود اما در عین حال امکان آن فراهم شده است.»

برچسب‌ها : ،،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل