اخبار عمومی

اعلام جرم دادستان زنجان علیه وزیر ارتباطات

پس از نقل قول محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امام خمینی درباره عدم دل بستن به کاخ کرملین، دادستان زنجام علیه او اعلام جرم کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از  آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، صادقی نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام آذری جهرمی پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.

او افزود: باتوجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولان کشور در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام ایراد نمودند، بلافاصله مستندات جمع‌آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرار بگیرند و کسی نمی‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سوال ببرد، گفت: آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسوولان کشور صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام داشتند، جای تأسف دارد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است، پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

هفته گذشته، آذری جهرمی در زنجان گفته بود: همان گونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به کاخ کرملین هم راهبرد درستی نیست. امام به ما یاد دادند که به مردم به ویژه کوخ نشین‌ها تکیه کنیم.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست