اخبار

با قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی کروم آشنا شوید

 

به نقل از TechCrunch، گوگل اعلام کرد که آخرین نسخه مرورگر وب کروم، متعلق به این شرکت، مجهز به برخی امکانات هوش مصنوعی خواهد بود. این شرکت قصد دارد، به زودی سه ویژگی جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی را در نسخه‌های مک و ویندوز به مرورگر کروم اضافه کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این قابلیت‌ها سازماندهی هوشمندانه برگه‌ها، سفارشی‌سازی تم و ارائه راهنمایی هنگام نوشتن پست‌های انجمن، بررسی‌های آنلاین و سایر انواع محتوا در وب را شامل می‌شوند

یکی از قابلیت‌های ارائه شده، مشابه ویژگی تجربه جست‌وجوی مولد (Search Generative Experience) است که پیش‌تر به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته بود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد، برای تهیه پیش‌نویس محتوا‌هایی مانند ایمیل‌های رسمی و غیررسمی یا مناسبتی از هوش مصنوعی مولد کمک بگیرند.

این قابلیت‌ها علاوه بر کمک در نگارش متن می‌توانند برای سازماندهی برگه‌ها و شخصی‌سازی مرورگر نیز استفاده شوند.

دیگر ابتکار این شرکت نیز والپیپر مبتنی بر هوش مصنوعی است که از مدل انتشار متن به تصویر استفاده می‌کند، تا به کاربران اجازه دهد تم‌های سفارشی را برای مرورگر کروم خود ایجاد کنند. شرکت گوگل اعلام کرد که کروم در طول سال پیش‌رو با ویژگی‌های مبتنی بر این فناوری و مدل‌های زبانی بیشتری، از جمله مدل زبانی جدید آن، موسوم به جمنای (Gemini)، به روز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل