رشد ۷۵‌درصدی حجم معاملات تجارت الکترونیکی در شش ماه نخست امسال

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: «در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، در بخش حجم معاملات تجارت الکترونیکی رشد ۷۵ درصدی را شاهد بودیم که البته این بدون در نظر گرفتن معاملات دولتی الکترونیکی است.»

به گزارش داتیکا به نقل از سیتنا، امین کلاهدوزان صبح روز گذشته در افتتاحیه رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی گفت: «امسال رویداد ملی جوانه‌ها را داریم که از سال گذشته با همکاری وزارت علوم و آموزش‌وپرورش آغاز شد تا جوانان و نوجوانان کشور را با فضای کسب‌وکار دیجیتالی آشنا کند. رویدادهای مربوط به این رویداد ملی از سال گذشته آغاز شد و برترین‌های این رویداد جوایز خود را دریافت خواهند کرد تا بتوانند مسیر خود را با سرعت و قدرت طی کنند.»

کلاهدوزان تصریح کرد: «امضای تفاهم‌نامه بین دولت و بخش نوآور خصوصی از دیگر بخش‌های این رویداد است. در وزارت صمت نیز ما همین رویکرد را پیش گرفتیم و تعداد قابل‌توجهی از کارها از طریق شرکت‌های بخش خصوصی رخ می‌دهد. در این برنامه امروز تفاهم‌نامه‌هایی در بخش‌های مختلف منعقد خواهد شد. تفاهم‌نامه‌ها آغازی است برای مشارکت بخش خصوصی در امور اجرایی.»

کلاهدوزان تصریح کرد: «در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد بسیار خوبی در حوزه تجارت الکترونیکی داشتیم و تنها در بخش حجم معاملات تجارت الکترونیکی رشد ۷۵ درصدی را شاهد بودیم که البته این بدون در نظر گرفتن معاملات دولتی الکترونیکی است.»

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

نبض کند تجارت الکترونیکی

گزارش سالانه مرکز توسعه تجارت الکترونیک نشان می‌دهد صنعت تجارت الکترونیک ایران در سال گذشته رشد ۱۴درصدی…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،خبر ویژه،فناوری اطلاعات،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل