سرورهای بنیاد شهید هک شد

سرورهای سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد حمله هکری قرار گرفت. بنیاد شهید این حمله سایبری را تأیید کرده است.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، سرورهای بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط یک گروه هکری به نام «بختک» مورد حمله سایبری قرار گرفت. این گروه هکری ضمن پبه عهده گرفتن مسئولیت این حمله سایبری مدعی شده که تمام سیستم‌ها، اطلاعات و بکاپ‌های ستاد مرکزی بنیاد شهید را حذف کرده است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران هم این حمله هکری را تأیید کرده و در بیانیه‌ای نوشت: «همزمان با جابه‌جایی صورت گرفته در ساختمان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تغییرات ایجادشده در زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات، طی روزهای گذشته سامانه‌های اینترنتی این بنیاد با حملات سایبری رو‌به‌رو شد که این حملات در همان دقایق اولیه مورد رصد کارشناسان فنی قرار گرفته و کنترل گردید.»

بنیاد شهید همچنین اعلام کرده است که کارشناسان فنی در حال بررسی این موضوع هستند و از خانواده ایثارگران تقاضا کرده است ضمن صبوری برای راه‌اندازی مجدد سیستم‌ها و سامانه‌ها، اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

طبق اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران سامانه‌های اطلاع‌رسانی و خدماتی پس از بررسی‌های دقیق و اطمینان از امنیت کامل مجدداً در اختیار جامعه ایثارگری قرار خواهند گرفت و روند شفافیت در فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به منوال قبل استمرار خواهد یافت.

 

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل