اخبار عمومی

فناوری ۴۱۲ سایت همراه اول در لرستان ارتقا یافت

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: فناوری ۴۱۲ سایت نسل سوم و چهارم همراه اول استان ارتقا داده شده است و این اقدام برای ۵۷ سایت دیگر ادامه دارد.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان سیدمحمد قاسمی افزود: در بخش دوم فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار لرستان، از مجموع ۴۶۹ سایت موجود، تجهیزات ارتقای ۴۱۲ سایت نصب و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: مرحله هشتم توسعه شبکه ارتباطات سیار لرستان با هدف ارائه بهتر خدمات به مردم و افزایش ظرفیت شبکه های تلفن همراه و ثابت آغاز شده است که در ۲ بخش ایجاد سایت‌های جدید و ارتقای فناوری سایت‌های موجود اجرا می شود.

وی اظهار داشت: همچنین احداث ۶۰ سایت جدید در برنامه قرار دارد که تاکنون ۱۷ سایت در سطح استان راه‌اندازی و موجب افزایش کیفیت مکالمات وسرعت دیتای همراه اول شده است.

قاسمی ادامه داد: تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمان‌های اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت‌ها است.

بیش از یک میلیون و ۴۱۰ هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی در لرستان ایجاد و ۶۷ هزار پورت پرسرعت (ADSL) دایر شده، ۹۳ درصد روستاها و حدود ۹۹ درصد جاده های اصلی لرستان نیز دارای پوشش تلفن همراه است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل