ورود سیم کارت‌های ایرانی به سوریه؛ به زودی

به گفته رئیس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و سوریه اپراتور سیار که توسط طرف ایرانی راه اندازی شده به زودی در سوریه فعال می‌شود و گردشگران و زائران ایرانی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

به گزارش داتیکا به نقل از سیتنا، مهرداد بذرپاش در نشست روسای کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه اظهار کرد: به دنبال سفر اخیر رئیس جمهوری و هیئت ایرانی به سوریه ۱۶ سند همکاری بین دو کشور به امضا رسید که در این مدت کوتاه بسیاری از توافقات به نتیجه رسیده است.

وی افزود: یکی از سطوح همکاری ایجاد اپراتور سیار است که با همکاری خوبی بین وزارت ارتباطات ایران و وزارت اتصالات سوریه به سرانجام رسیده و این پروژه در حال اجرایی شدن است. در این راستا به زودی سیم کارت‌های اپراتور سوم توسط طرف ایرانی در سوریه راه اندازی می‌شود و گردشگران و زوار می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین ایجاد بانک ایرانی در سوریه را یکی دیگر از بخش‌های همکاری دو کشور دانست و گفت: برای انجام مبادلات بانکی طرف ایرانی اقدام به تاسیس بانک کرده که هر چه زودتر در هفته‌های آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این اقدام مهمی است که در حالت عادی شاید چند سال طول می‌کشید اما ظرف کمتر از سه ماه محقق شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل