برند Doogee جدیدترین گوشی ضد ضربه خود را با دوربین 200 مگاپیکسلی و باتری عظیم 10,800 میلی آمپر ساعت معرفی کرد. گوشی جدید دوجی V30 Pro نام دارد و از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش داتیکا به نقل ازشهر سخت افزار، گوشی ضد ضربه Doogee V30 Pro دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و ناچ قطره‌ای است که یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در آن جا خوش کرده است. عجیب اینکه نوع شیشه محافظ بکار رفته در این گوشی اعلام نشده اما از قبل بر روی آن محافظ صفحه نصب شده است.

ترکیب دوربین پشتی این گوشی یکی دیگر از ویژگی‌های عجیب آن است. دوجی V30 پرو از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین دید در شب 24 مگاپیکسلی و دوربین التراواید 16 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و توانایی گرفتن تصاویر ماکرو بهره می‌برد.

باتری عظیم گوشی دوجی Doogee V30 Pro دارای ظرفیت 10,000 میلی آمپر ساعت بوده و از طریق شارژر 33 واتی شارژ می‌شود که با توجه به سرعت نه چندان بالای آن، می‌بایست مدت زیادی طول بکشد. هرچند وزن گوشی جدید دوجی اعلام نشده، اما هیچ عجیب نیست اگر نیم کیلوگرم وزن داشته باشد.

دوجی در این گوشی از چیپست Mediatek 7050 با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. همچنین امکان نصب کارت حافظه micro SD با ظرفیت حداکثر 2 ترابایت هم وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های گوشی دوجی وی 30 پرو می‌توان سیم کارت دوتایی، درگاه USB-C، بلندگو استریو و سیستم عامل اندروید 13 برشمرد.

گوشی Doogee V30 Pro در رنگ مشکی با عناصر قرمز رنگ دور دوربین عرضه می‌شود و 430 دلار قیمت دارد. البته این گوشی در تخفیف تا 200 دلار هم فروخته می‌شود.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل