اخبار عمومی

همراه یار، یار خوب مشترکان تلفن همراه در دوران کرونا

همراه یار نام سرویس جدید همراه اول است که کاربران از طریق آن می‌توانند خدمات مربوط به سیمکارتشان را در محل دریافت کنند. همراه موبایلستان باشید تا با این سرویس بیشتر آشنا شویم.

به گزارش داتیکا به نقل از اعتماد آنلاین، همراه یار نام سرویس جدید همراه اول است که کاربران از طریق آن می‌توانند خدمات مربوط به سیمکارتشان را در محل دریافت کنند. همراه موبایلستان باشید تا با این سرویس بیشتر آشنا شویم.

از زمانی که ویروس منحوس کرونا پدیدار شد، سبک زندگی مردم در جاهای مختلف جهان ازجمله ایران تغییر کرد. مردم تمام سعی خود را می‌کنند تا امورشان را با کمترین ارتباط با سایرین انجام دهند و همین امر باعث رونق خدمات آنلاین شده است.

خرید اینترنتی، دورکاری، تماشای آنلاین فیلم به‌جای حضور در سینما و بسیاری از این قبیل موارد از جمله اتفاقاتی هستند که بعد از کرونا رشد چشم‌گیری داشته‌اند. از سوی دیگر برخی از سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز با ارائه برخی خدمات جدید سعی کردند تا از حضور مردم در مراکز مختلف جلوگیری کنند و کار‌ها را به صورت آنلاین انجام دهند. ازجمله این سازمان‌ها می‌توان به همراه اول اشاره کرد.

اپراتور اول کشور طرحی را تحت عنوان همراه‌یار آماده کرده است که در جریان آن به مشترکان این اپراتور خدمات در محل ارائه می‌شود و دیگر نیازی نیست تا افراد برای انجام برخی از کارهای مربوط به سیم‌کارت خود به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند. در طرح همراه یار کاربران می‌توانند ابتدا ثبت‌نام کرده و سپس با همان تعرفه خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کار‌های خود را انجام دهند. البته باید توجه داشت که کاربر در این طرح فقط هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت می‌کند که براساس تعرفه سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰ هزار تومان است. پرداخت هزینه نیز برای کاربران سیمکارت دائمی روی قبض آن‌ها صادر می‌شود و برای کاربران اعتباری نیز از اعتبارشان کسر می‌گردد.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست