موبایل و تبلت

«اپل تی وی» با فیس تایم تماس ویدئویی می گیرد

طبق گزارشی جدید اپل تصمیم دارد با یکپارچه سازی دوربینی در دستگاه اپل تی وی امکان برقراری تماس با فیس تایم را به این گجت بدهد.

به گزارش داتیکا به نقل از خبرگزاری مهر، برنامه های اپل برای آینده محصول «اپل تی وی» در حال شکل گیری است. به نوشته مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ، اپل مشغول بررسی است تا یک دوربین را به طور مستقیم در جعبه اپل تی وی یکپارچه کند. به این ترتیب می توان از دستگاه برای برقراری تماس فیس تایم و همچنین دیگر اپلیکیشن های ویدئو کنفرانس استفاده کرد.

این در حالی است که اخیرا اپلیکیشن فیس تایم در آپدیت tvOS17 نیز اضافه شده است. درحال حاضر کاربران می توانند با استفاده از دوربین های پشتی آیفون یا آی پد خود برای تماس های ویدئویی در نمایشگرهای بزرگتر استفاده کنند. اما نصب یک دوربین در جعبه اپل تی وی نیاز به یک دستگاه جداگانه برای برقراری تماس را از بین می برد.

گرومن در گزارش خود اشاره کرده بود احتمالا یکپارچه سازی دوربین در دستگاه به قابلیت هایی فراتر از تماس ویدئویی مربوط است. او در این زمینه به قابلیت کنترل تعاملی مبتنی بر حرکات اشاره کرده بود اما جزییات آن هنوز مشخص نیست.

گرومن همچنین به تحقیقات شرکت درباره یک نمایشگر هوشمند سبک مشابه آی پد ارزان قیمت نیز اشاره کرده است. این دستگاه می تواند از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شود. طبق گزارش ها اپل تولید آزمایشی و محدود چنین محصولی را آغاز کرده اما تصمیم نهایی درباره رونمایی از دستگاه هنوز مشخص نیست.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل