ایرانسل و هدیه پیشوازی برای کاربران

داتیکا- تابستان ۱۴۰۰ رو به پایان است و در این روزهای غم زده کرونایی ، اپراتورهای تلفن همراه سعی دارند با جشنواره های خود و امکانات بهتر خدمات دهی به کاربرانشان، اندکی از فشار و سختی این روزها کم کنند. در این میان ایرانسل که همواره در جلب رضایت کاربرانش، در صدر جدول اپراتورها قرار دارد، برنامه جالبی برای آهنگ های پیشواز تدارک دیده است.

همانطور که کاربران ایرانسل می دانند، اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل یکی از محصولات دیجیتال و کاربردی ایرانسل است که از طریق آن، کاربران این اپراتور هوشمند، می توانند آهنگ موردعلاقه‌ خود را برای زمان انتظار تماس خود انتخاب کرده و این زمان را برای تماس‌گیرندگان شنیدنی کنند. امکانات زیر تنها تعدادی از ویژگی‌ها و گزینه‌های متنوع این اپلیکیشن هستند:

  • ۱. دسترسی به تمام مجموعه آهنگ‌های پیشواز ایرانسل
  • ۲. امکان انتخاب و جداکردن بخش موردعلاقه از یک آهنگ و قراردادن آن به عنوان آهنگ پیشواز
  • ۳. امکان بارگذاری صدا یا آهنگی از خودتان به عنوان آهنگ پیشواز در بخش پیشوازهای شخصی
  • ۴. ارائه در دو نسخه اندروید و iOS

در جشنواره پایان تابستان ایرانسل اما از ابتدا تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ بهترین فرصت برای استفاده از این اپلیکیشن و خرید آهنگ‌های پیشواز است، چرا که در این مدت با هر خرید، کاربران می توانند یک امتیاز بدست آورند و در قرعه‌کشی ۳ گوشی هوشمند و ۳۰ هدفون شرکت کنند. هرچه امتیازها بیشتر باشد، شانس برنده‌شدن بالاتر خواهد بود!

گفتنی است برای نصب اپلیکیشن پیشواز هوشمند، کافیست #۷۵۷۵* را شماره بگیرید یا به نشانی وبسایت رسمی این اپلیکیشن مراجعه کنید.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست