اخبار عمومی

خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری استفاده نمایند.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای مشتری مداری و با عنایت به اهمیت حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و شهروندان و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری مخابرات مانند ۲۰۰۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، ۱۱۸، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰ و سایر امکانات استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری نمایند.

شایان ذکر است سامانه ۲۰۰۰ جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و وصل آنی، سامانه ۲۰۱۱۷ جهت رفع خرابی خطوط تلفن ثابت، سامانه ۲۰۱۰ جهت پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری، سامانه ۱۱۸ جهت اطلاعات تلفنی، ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی و سامانه ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتیبانی و خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت در مخابرات منطقه تهران در دسترس شهروندان می باشد.

همچنین شهروندان تهرانی جهت دریافت و پرداخت صورتحساب قبوض پایان دوره و به روز تلفن ثابت خود، علاوه بر ۲۰۰۰ می توانند “ستاره ۲۰۲۰ مربع” را از طریق تلفن همراه شماره گیری نموده و یا به وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir  قسمت “مخابرات من” مراجعه نمایند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل