رونمایی همراه اول از بسته‌های اینترنت ویژه دهه فجر

همراه اول همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از ارائه «بسته های ویژه اینترنت» به تمامی مشترکان خود در سه سطح و بدون محدودیت در تعداد خرید خبر داد.

به گزارش داتیکا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از ارائه «بسته های ویژه اینترنت» به تمامی مشترکان خود خبر داد.

این بسته‌های ویژه اینترنت در سه سطح تعریف شده که تمامی مشترکان اپراتور اول تلفن همراه می توانند در روزهای ملقب به دهه فجر، بدون هیچگونه محدودیتی در تعداد خرید، اقدام به خریداری و استفاده از آنها کنند.

امتیاز اصلی بسته‌های سه گانه اینترنت، 44 درصد حجم بیشتر آنها (به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) به نسبت بسته‌های معمولی است که در قالب «هدیه» روی هر کدام از بسته ها لحاظ شده است.

در این طرح «بسته 7 روزه 1.5 گیگابایتی با 700 مگابایت اینترنت هدیه» به قیمت 10 هزار و 900 تومان عرضه می شود.

بسته‌های «هفتگی 2.5 گیگابایت با 1100 مگابایت اینترنت هدیه» و «روزانه یک گیگابایت با 500 مگابایت اینترنت هدیه» نیز به ترتیب با قیمت‌های «13 هزار تومان» و «6 هزار و 400 تومان» قابل سفارش و خریداری هستند.

مشترکان اپراتور تلفن همراه کشور می‌توانند برای خرید هر یک از بسته‌های ویژه اینترنت، در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن 1401 با شماره گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» اقدام به انتخاب و سفارش بسته مورد نظر خود کنند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست