قابلیت تماس تصویری به ایکس اضافه می‌شود

لیندار یاکارینو، مدعامل ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که به زودی قابلیت برقراری تماس‌های تصویری به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد شد.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، یاکارینو در مصاحبه با شبکه CNBC اعلام کرد در آینده نزدیک، کاربران ایکس می‌توانند بدون آنکه شماره تماس خود را در اختیار دیگر کاربران بگذارند، از این شبکه اجتماعی برای برقراری تماس‌های تصویری استفاده کنند.

این قابلیت جدید نشان می‌دهد که یاکارینو و ایلان ماسک در راستای هدف اصلی خود یعنی تبدیل کردن ایکس به یک اپلیکیشن چندمنظوره قدم برمی‌دارند. اپلیکیشنی که قرار است امکانات متنوعی همچون انتشار ویدیوهای طولانی، امکان پرداخت‌های آنلاین و… را در اختیار کاربران قرار دهد.

اعلام این خبر در حالی اتفاق افتاد که اخیرا اندریا کانوی، طراحی پلتفرم X با انتشار پستی عنوان کرد که در این شبکه اجتماعی، با یکی از کاربران تماس برقرار کرده است. وی در این پست از چهار ایموجی سر در حال انفجار را منتشر کرد.

اگرچه او در این پست، مشخس نکرد که تماس مد نظر، تصویری بوده یا صوتی اما حالا و با اعلام یاکارینو، معلوم شد که وی تماس تصویری برقرار کرده است. با این حال، تماس تصویری ایکس در حالی به این پلتفرم اضافه خواهد شد که این روزها اپلیکیشن‌های مشابه رقیب همچون زوم، مایکروسافت تیمز، فیس‌تایم و گوگل میت، بخش قابل توجهی از نیازهای کاربران را برطرف کرده‌اند و باید دید که ایکس، تا چه اندازه می‌تواند در این زمینه موفق عمل کرده و کاربران را جذب کند.

یاکارینو در این مصاحبه گفت که هدف از تغییر برند توییتر به ایکس، تبدیل این شبکه اجتماعی به محلی برای ابراز آزادانه عقاید است که در آن، مردم بتوانند در هر لحظه، گرد هم جمع شوند و در مورد موضوعات مختلف صحبت کنند.

یکی از اولین گام‌های ایکس برای تبدیل شدن به یک شبکه اجتماعی چندمنظوره، اضافه شدن قابلیت ارسال ویدیوهای طولانی بود. بر این اساس، کاربران نسخه پولی این پلتفرم می‌توانستند ویدیوهای دو ساعته را در ایکس بارگذاری کنند.

این شرکت همچنینن اخیرا پرداخت به تولیدکنندگان محتوا را آغاز کرده و یکی از کاربران نیز مدعی شد که توییتر به وی ۲۴ هزار دلار پرداخت کرده است. یاکارینو نیز در این مصاحبه، به پرداخت‌ها در پلتفرم ایکس اشاره کرد و افزود این پلتفرم از قالب توییتر خود را رها کرده و با این تغییرات، نحوه تعامل ما، سرگرمی‌و گردهم جمع شدن را تغییر یافته است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست