اخبار عمومی

مجمع عمومی سالیانه همراه اول ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارتباطات سیار ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۹ ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش داتیکا به نقل از ایستنا، استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره، تعیین پاداش هیات مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجموع عمومی است، دستور جلسه آن خواهد بود.

تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می‌توانند در جلسه مجمع عمومی این شرکت حضور یابند.

باتوجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا درصورتی‌که با حضور حداکثر ۱۵ نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، امکان‌پذیر خواهد بود.

بر همین اساس، به منظور رعایت دقیق این مصوبه به سهامداران همراه اول توصیه شده است از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق سایت شرکت به نشانی www.live.mci.ir اقدام کنند.

سرشماره پیامکی ۸۹۹۳۰۰ و پست الکترونیک investor@mci.ir برای ارسال پیام و طرح سوالات سهامداران در زمان برگزاری مجمع نیز در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست