وزارت کشور نحوه ثبت‌نام الکترونیکی از داوطلبان انتخابات شورای شهر را اعلام کرد

وزارت کشور طی اطلاعیه نحوه ثبت نام الکترونیکی با بهره‌گیری از نرم افزار های موبایلی و تحت وب پیش بینی شده برای داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است: به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۶، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه ۹۹ (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت و داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن موبایلی ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

همچنین از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir روی رایانه و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ نیز امکان ثبت‌نام داوطلبان فراهم شده است.

ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان از ساعت ۸ تا ۱۸ و دریافت رسید ثبت‌نام نیز فراهم شده است.

داوطلبان در فرایند ثبت‌نام باید دقت کنند:
– ثبت‌نام باید با شماره تلفنی (تلفن همراه) انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد.
– برای احراز هویت داوطلب، شماره کارت بانکی فعال متعلق به شخص داوطلب مورد نیاز است. (به هیچ عنوان نیاز به ارسال تصویر کارت بانکی نیست)
– شماره تلفن همراه داوطلب، باید همان شماره‌ای باشد که به کارت بانکی وی متصل است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست