گلکسی S23 FE در دو نسخه با اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از راه می‌رسد

سامسونگ گلکسی S23 FE در راه است و انتظار داریم در فصل سوم سال جاری میلادی از راه برسد. حالا طبق نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، این گوشی هوشمند در دو نسخه از راه می‌رسد: نسخه مجهز به اگزینوس 2200 برای بازار جهانی و نسخه مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برای بازار آمریکا.

به گزارش داتیکا به نقل از دیجیاتو، بسیاری منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی فن ادیشن سامسونگ هستند و تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره آن منتشر شده است. حالا مشخص شده که گلکسی اس 23 اف ای در بازارهای مختلف، تراشه‌های متفاوتی خواهد داشت.

گلکسی S23 FE با دو تراشه مختلف
گوشی آینده سامسونگ در بازار جهانی با چیپ 4 نانومتری اگزینوس 2200 از راه می‌رسد؛ همان تراشه‌ای که در گلکسی S22 اولترا مورد استفاده قرار گرفت و انتقادهای زیادی را به‌وجود آورد. اگرچه این چیپ با لیتوگرافی 4 نانومتری توسعه پیدا کرده، اما بهره‌وری انرژی آن پایین‌تر از لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC است.

براساس نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، گوشی آینده سامسونگ در دو نسخه روانه بازار می‌شود و نسخه بهتر در اختیار کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد. درحقیقت گلکسی S23 FE در بازار ایالات‌متحده با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به فروش می‌رسد.

هر دو نسخه گلکسی اس 23 FE به 8 گیگابایت رم مجهز می‌شوند؛ هرچند شاید نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم هم از راه برسد. در حالت کلی، نسخه مجهز به تراشه کوالکام گزینه بهتری برای خرید محسوب می‌شود؛ چرا که تراشه‌های اگزینوس در برابر اسنپدراگون حرف زیادی برای گفتن ندارند.

طبق شایعات، گوشی آینده سامسونگ به نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل