۴۵۰ مورد خرابی تجهیزات مخابراتی تهران از طریق سامانه نظارت مردمی برطرف شد

سامانه نظارت مردمی اداره کل روابط عمومی مخابرات تهران با هدف رفع خرابی تجهیزات مخابراتی منصوبه در سطح شهر و با مشارکت شهروندان تهرانی و همکاری خوب مناطق و مراکز مخابراتی، ۴۵۰ مورد از خرابی تجهیزات منصوبه در سطح شهر را اصلاح، بازسازی و بهبود بخشید.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با راه اندازی سامانه نظارت مردمی و اطلاع رسانی گسترده، از شهروندان تهرانی خواسته شد تا تصاویر خرابی و نشانی محل نصب پست ها، کافوها، سیم کشی های مخدوش شده، دستگاه تلفن همگانی و غیره را از طریق هر یک از شبکه‌های اجتماعی مجاز، به شماره تلفن ۰۹۹۰۵۴۱۳۰۵۶ ارسال نمایند.

گفتنی است پس از دریافت اطلاعات و تصاویر مربوطه، کارشناسان اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از طریق سامانه نظارت مردمی، مستندات حاصل شده را به مراکز مخابراتی مربوطه ارجاع داده و پس از رفع مشکل و اصلاحات انجام گرفته شده، تصاویر جدید تجهیزات از سوی مراکز مخابراتی به این سامانه ارسال می شود.

شایان ذکر است اطلاع رسانی به شهروندان و اطمینان بخشی از رفع خرابی اعلام شده با ارسال تصاویر تجهیزات اصلاح شده، انجام می گیرد که اطمینان، اعتماد و رضایت، خرسندی و تقدیر شهروندان تهرانی از مخابرات منطقه تهران را به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است سامانه نظارت مردمی اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، علاوه بر دریافت تصاویر ارسالی شهروندان، بیش از ۵۰۰ پیامک نیز دریافت کرد که براساس موضوعات مطرح شده توسط مشترکین، ضمن ارایه راهنمایی های لازم، به بخش های مرتبط از جمله سامانه ۲۰۱۱۷ رفع خرابی تلفن، ۲۰۲۰ پشتیبانی اینترنت پرسرعت و در صورت نارضایتی مشترک، به سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ ارجاع می شود، تا نسبت به رسیدگی و حل مشکلات مطرح شده توسط شهروندان اقدام شود.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل