لپ تاپ ۲۰۲۴ هواوی با پردازنده نسل ۱۳ اینتل رونمایی شد

هواوی لپ‌تاپ جدیدی را با پردازنده‌ی نسل سیزدهم سری H اینتل رونمایی کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، هواوی با وجود شدیدتر شدن تحریم‌های ایالات متحده، لپ‌تاپ جدیدی را با پردازنده‌ی نسل سیزدهم سری H اینتل رونمایی کرده است. این شرکت لپ‌تاپ جدید خود را MateBook D14 2024 می‌نامد.

لپ‌تاپ جدید هواوی تقریباً مشابه مدل Matebook D14 SE 2024 است که اخیراً عرضه شده بود. مدل جدیدتر با صفحه‌نمایش بهتر و رنگ‌های متنوع وارد بازار می‌شود.

بنابر بیانیه‌ی رسمی هواوی، این نوت بوک دارای طراحی یکپارچه‌ی فلزی با ضخامت ۱۵٫۹ میلی‌متر و وزن ۱٫۳۹ کیلوگرم است. جدیدترین لپ تاپ هواوی در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری تیره عرضه می‌شود.

لپ تاپ هواوی میت d14  از نمای روبرو در دست

اندازه‌ی صفحه‌نمایش هواوی میت بوک جدید، ۱۴ اینچ و از نوع IPS LCD با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. این پنل دارای وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و تراکم ۱۶۱ پیکسل‌براینچ است.

نمایشگر میت بوک جدید از ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، نسخه‌ی SE این لپ‌تاپ می‌تواند تنها ۴۵ درصد از طیف رنگی NTSC را پوشش دهد و تنها با رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود.

بنر مشخصات لپ تاپ هواوی میت بوک d14

لپ‌تاپ جدید هواوی از پردازنده اینتل نسل سیزدهم Core i5-13420H با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت SSD از نوع NVMe PCIe استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ با ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود.

میت‌بوک جدید هواوی دارای چندین پورت از جمله یک USB Type-C Gen 1، دو USB Type-A، پورت HDMI و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.

لپ تاپ هواوی میت بوک d14  از نمای کنار

از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر می‌توان به کیبورد با نور پس‌زمینه، بلندگوی دوگانه، میکروفون دوگانه، حسگر اثر انگشت، WiFi 6، بلوتوث ۵٫۱ و پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی اشاره کرد.

در حال حاضر قیمت لپ تاپ هواوی Matebook D14 2024 در چین برای مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۴٬۲۹۹ یوان (۶۰۵ دلار) است.

از سوی دیگر مدل SE این لپ تاپ با کمی امکانات کمتر، با قیمت ۳٬۹۹۹ یوان (۵۶۰ دلار) ارزش تقریباً مشابهی برای خریداران ارئه می‌کند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست