ارتقای ۱۵ درصدی باتری در آی‌فون جدید اپل

وب‌سایت ITHome با استناد به اطلاعاتی که از منابع نزدیک به خط تولید آی‌فون‌های اپل به دست آورده، مدعی شد که امسال شاهد بهبود ۱۵ درصدی طول عمر باتری در نسخه پایه آی‌فون ۱۵ خواهیم بود.

به گزارش داتیکا به نقل از دنیای اقتصاد، این بهبود عملکرد باتری در مدل‌های آی‌فون ۱۵ پرو و آی‌فون ۱۵ پلاس برابر با ۱۲ درصد و در آی‌فون ۱۵ پرو مکس برابر با ۱۱ درصد خواهد بود. جاکلین دالاس یکی از کاربران یوتیوب که ویدئوهای بررسی محصولات فناوری را در کانال خود منتشر می‌کند، اعلام کرد که معمولا در باتری گوشی‌ها به نسبت سایر بخش‌ها، تغییرات کمتری اعمال می‌شود و این تغییر در آی‌فون‌های امسال اپل، می‌تواند برای این شرکت و افزایش فروش محصولات آن، حائز اهمیت باشد. دالاس ادامه داد: این روزها مدت زمان استفاده کاربران از گوشی‌های هوشمند بیشتر شده و دوربین گوشی‌ها نیز بهتر شده‌اند، اما طول عمر باتری اغلب گوشی‌ها تقریبا یک روز است و این افزایش ظرفیت می‌تواند خبر خوشی برای کاربران باشد.

البته اپل در گوشی‌های آی‌فون ۱۴، تغییراتی جزئی را در عملکرد باتری لحاظ کرده بود که با توجه به اثرگذاری کم آن در افزایش مدت زمان روشن ماندن دستگاه، این تغییر به چشم نیامد. گفته می‌شود این وب‌سایت، اطلاعات مربوط به ارتقای باتری آی‌فون‌ها را از منبعی در کارخانه فاکسکان دریافت کرده که می‌تواند نشانه خوبی بر موثق بودن این اطلاعات و افزایش احتمال تحقق آن در آی‌فون‌های امسال باشد. دالاس در این خصوص گفت اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود، احتمالا تاثیر چندانی در قیمت آی‌فون ۱۵ نخواهد داشت. به گفته وی، نباید انتظار داشت که این تغییر طول عمر باتری آی‌فون را از یک روز به دو روز ارتقا دهد، بلکه احتمالا شاهد افزایش تقریبا دو ساعته مدت زمان کار با دستگاه خواهیم بود.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست