خبر ویژه

با ایرانسل پیشوازتان را یلدایی کنید

داتیکا- با نزدیک شدن شب یلدا و به مناسبت گرامیدشت این سنت دیرینه و زیبای ایرانیان، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، کمپین یلدای پیشواز را از طریق «اپ پیشواز هوشمند» برگزار می‌کند.

کاربران ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری *۷۵۷۵# لینک دانلود اپلیکیشن را دریافت کرده، آن را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند و ضمن بهره‌گیری از پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه‌ی ایرانسل، در قرعه‌کشی جوایز آن نیز شرکت نمایند.

جوایز این قرعه‌کشی، شامل ۹ عدد ساعت هوشمند برای ۹ نفر ( با خرید اشتراک) و تخصیص ۹۹ بسته اشتراک یکساله پیشواز هوشمند به ۹۹ نفر  با خرید آهنگ پیشواز عادی خواهد بود.

با توجه به نوع جوایز ارائه شده در این کمپین، قرعه‌کشی جوایز بر روی دو گروه از کاربران «اپ پیشواز هوشمند» صورت خواهد گرفت: گروه نخست کاربرانی هستند که در طول دوره برگزاری کمپین، اشتراک پیشواز هوشمند را خریداری نموده‌اند که در قرعه‌کشی ۹ ساعت هوشمند  شرکت داده خواهند شد و گروه دوم کاربرانی هستند که صرفا در طول دوره برگزاری کمپین، در اپلیکیشن لاگین کرده و از بخش پیشواز عادی آهنگ پیشواز خریداری نموده اند. این کاربران در قرعه‌کشی ۹۹ بسته اشتراکی یکساله پیشواز هوشمند حضور خواهند داشت.

اپراتور ایرانسل علاوه بر این جوایز، پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه‌ای را نیز برای کابران در نظر گرفته است. به عنوان مثال کاربران می‌توانند یک آلبوم اختصاصی با محتوایی به مناسبت شب یلدا را از طریق «اپ پیشواز هوشمند» دریافت کنند. همچنین از امکان استفاده از کیف پول ایرانسل برای خرید اشتراک ماهانه و نیز تخفیفات ویژه روی بسته‌های ۳ ماهه، ۶ ماهه و یکساله برخوردار خواهند بود.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه

آخرین اخبار

فهرست