اخبار

دیوار به خاطر باگ در «نردبان» 5 میلیارد ضرر پرداخت می‌کند

پلتفرم دیوار در بیانیه‌ای اعلام کرده که یک ایراد فنی یا «باگ» در پنل کاربران کشف کرده که به خاطر آن بیش از ۲۷ هزار کاربر در مجموع حدود ۱.۶ میلیارد تومان متضرر شده‌اند.

پلتفرم دیوار در بیانیه‌ای اعلام کرده که یک ایراد فنی یا «باگ» در پنل کاربران کشف کرده که به خاطر آن بیش از ۲۷ هزار کاربر در مجموع حدود ۱.۶ میلیارد تومان متضرر شده‌اند. دیوار در این بیانیه تاکید کرده که به دلیل این اتفاق در مجموع بیش از ۵ میلیارد تومان به قیمت روز به کاربران ضرر کرده، پرداخت می‌کند.

دیوار در بیانیه خود گفته است که به تازگی متوجه شده برای تعدادی از کاربران پنل‌های کسب‌کاری که آگهی خود را در فواصل زمانی کوتاه ( کمتر از 2 ساعت) بیش از یک بار نردبان می‌کردند، اعمال نردبان‌های بعدی تاثیری نداشته است. نردبان سرویسی از دیوار است که گزینه آگهی کاربر را تا زمان ثبت آگهی‌های تازه‌تر یا نردبان از سوی کاربران دیگر، در صدر آگهی‌های همان شهر و دسته‌بندی نمایش داده می‌شود و می‌تواند منجر به افزایش بازدید آگهی شود.

دیوار گفته که علت بروز این مشکل یک ایراد سیستمی (باگ) بوده که نیروهای فنی دیواربلافاصله بعد از پی بردن، اقدام به برطرف کردن کامل آن کرده‌اند. دیوار ضمن عذرخواهی از کاربران تاکید کرده که ارسال پیام به تمامی کاربرانی که به دلیل این باگ، متحمل هزینه شده‌اند را آغاز کرده است و برای جبران، مبلغ نردبان آنها را براساس «قیمت روز» به حساب بانکی‌شان برگشت خواهد داد.

طبق اعلام دیوار، مبلغ کلی که این کاربران برای نردبان‌های فاقد تاثیر پرداخت کرده بودند، در مدت 3 سال، حدود یک میلیارد و 600 تومان بوده است. دیوار در این زمینه اعلام کرده است: «دیوار با هدف برگشت دادن منصفانه به قیمت روز، 5 میلیارد و 250 میلیون تومان به حساب آنها واریز خواهد کرد. تعداد این کاربران 27 هزار و 734 نفر بوده و بیش از 20 هزار نفر از این کاربران تنها یک یا دو نردبان اعمال نشده داشته‌اند.» در پایان دیوار یادآور شده که در صورت هرگونه ابهام یا پرسش درباره این موضوع کاربران می‌توانند با تیم پشتیبانی دیوار تماس بگیرند.

برچسب‌ها : ،،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار

آخرین اخبار

فهرست