رویداد اینوتکس پیچ با حمایت ایرانسل برگزار شد

رقابت ملی استارتاپی «Inotex Pitch» و رویداد «Irancell Meetup»، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این دو رویداد، پنجشنبه ۱۱ اسفند، به صورت همزمان و با حضور نمایندگانی از پارک فناوری پردیس و پست بانک و نیز بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان حوزه استارتاپی، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.

در این مراسم، ۱۴ تیم استارتاپی از بین بیش از ۸۰ تیم استارتاپی حاضر در مراسم در حوزه‌های سبک زندگی، سرگرمی، کشاورزی، سلامت و آموزش، به معرفی ایده، اندازه بازار، تیم و میزان سرمایه مورد نیاز پرداختند.

در ادامه، با رأی هیئت داوران، دو تیم در حوزه «کاربرد هوش مصنوعی در سبک زندگی» و «آموزش»، به عنوان برندگان رویداد شناخته شدند.

در این رویداد که آخرین دوره Irancell Meetup در سال ۱۴۰۱ بود، پلتفرم‌های ایرانسلی Y’ello Adwise و Y’ello Hub، همچنین پلتفرم جامع آموزش دانای ایرانسل، به شرکت‌کنندگان و تیم‌های استارتاپی معرفی شدند و ایرانسل حمایت همه‌جانبه خود از استارتاپ‌ها را با در اختیار قرار دادن زیرساخت‌های دیجیتال و به اشتراک‌گذاری تجربیات، اعلام کرد.

سلسله رویدادهای Irancell Meetup، با هدف ایجاد هم‌افزایی ایرانسل با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان در حوزه اولویت‌های سرمایه‌گذاری ایرانسل و شناسایی استارتاپ‌های مستعد در حوزه دیجیتال و بررسی سرمایه‌گذاری ایرانسل بر روی استارتاپ‌ها، برگزار می‌شود.

پیش از این، سه دوره از این رویداد، در شهرهای تهران و شیراز، برگزار شده بود.

رویداد ملی Inotex Pitch نیز از مهمترین رویدادهای استارتاپی کشور محسوب می‌شود که در این دوره، با حمایت ایرانسل برگزار شد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست