زمان رسیدگی به شکایات سمنانی‌ها از اینترنت ۳۳ درصد کاهش یافت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: مدت زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شهروندان استان حوزه اینترنت امسال ۳۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، سیدیاسر حسن پور روز سه شنبه به رسانه ها افزود: برنامه های اطلاع رسانی سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات سامانه ۱۹۵ و افزایش روش‌های دسترسی به این سامانه افزایش رضایتمندی و کاهش ۳۳ درصدی زمان رسیدگی به شکایات را به همراه داشته است.

وی با اشاره به افزایش شناخت و آگاهی مردم استان سمنان از سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۵ بیان کرد: یکی از مهمترین و بیشترین موارد شکایات ثبتی شهروندان استان سمنان در حوزه اینترنت ثابت و DSL است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: در این حوزه میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال قبل از سه روز به ۲ روز کاهش یافت و در کلیه حوزه های رسیدگی به شکایات میانگین زمان پاسخگویی از پنج روز به ۲ روز کاهش یافت.

حسن پور ادامه داد: افزایش ۶۰ درصدی در سرعت پاسخگویی و کاهش زمان رسیدگی به شکایات نیز امسال از دیگر دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان است.

وی اضافه کرد: در سال جاری پس ازحوزه اینترنت با ۷۸۶ مورد شکایت ثبت شده، تلفن همراه با ۲۶۵ مورد و تلفن ثابت با ۸۶ مورد در جایگاه بعدی شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی به شکایات قرار دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تصریح کرد: رضایت مشترکان یکی از اولویت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح وزارت است و هماهنگی های لازم با اپراتورها و نظارت مستمر جهت افزایش کیفیت خدمات ، پشتیبانی و پاسخگویی سریع درخواست ها و مشکلات به صورت مداوم در حال انجام است.

۳۶۰ هزار و ۳۱۰ مشترک تلفن ثابت و ۱۲۰ سامانه پوشش اینترنت پرسرعت در استان سمنان وجود دارد و بیش از ۹۵ دفتر خدمات ارتباطی در مناطق روستایی ارائه خدمات می‌کنند و اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در استان وجود دارد.

سمنان در توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در رتبه بندی کشوری استان دوم کشور است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

پوسته‌سازی در فضای مجازی

کارشناسان امنیتی و برنامه‌نویسان، پوسته‌سازی یا ایجاد یک نسخه کپی از پلتفرم اصلی را مخالف امنیت و…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست