نماینده بندرعباس: مشکلات اینترنت و آنتن دهی روستاهای بندرعباس حل شود

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس گفت: با توجه به مشکلاتی که در روستاهای بندرعباس از جمله مشکل اینترنت و آنتن دهی موبایل وجود دارد، از مسئولان درخواست می شود که این مشکل را مرتفع کنند.

به گزارش داتیکا به نقل از خانه ملت، احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر و عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شواری اسلامی با اشاره به بازدیدهای میدانی از حوزه انتخابیه خود گفت: با حضور در روستای کوران بخش فین بندرهباس به همراه فرماندار بندرعباس، مدیرکل نوسازی استان و جمعی از مسئولین استانی، کلنگ مدرسه ۳ کلاسه امام حسین (ع) در این روستا به زمین زده شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در راستای انجام وظایف نظارتی، در روستاهای دشت کوران، دشت مارم، کهتک، باغستان، چاه کرتو و سرزه بخش فین حضور یافته و پیگیر موارد مطرح شده توسط مردم این روستا شدم که در روستای چاه کرتو مشکل اینترنت، طرح هادی و غسالخانه و در روستای سرزه مشکل آنتن دهی موبایل، زمین ورزشی و آسفالت ورودی روستا وجود داشت.

وی افزود: همچنین در روستای کهتک بررسی مشکلات باغ شهر فین انجام شد و در روستای باغستان، احداث جاده گهره به باغستان، احداث سد، مشکل حمل محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس بیان کرد: در روستای دشت کوران بررسی مشکلات حوزه آب صورت گرفت و در روستای دشت مارم، تکمیل زمین ورزشی و مخزن آب از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و در پایان از مسئولان محلی خواسته شد که پیگیر موارد مطروحه باشند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

پوسته‌سازی در فضای مجازی

کارشناسان امنیتی و برنامه‌نویسان، پوسته‌سازی یا ایجاد یک نسخه کپی از پلتفرم اصلی را مخالف امنیت و…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست