وان پلاس Ace 2V با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ رسما معرفی شد

میان‌رده پرمیوم وان پلاس احتمالا با نام تجاری وان پلاس نورد ۳ روانه بازار جهانی خواهد شد.

به گزارش داتیکا به نقل از جی اس ام، برند وان پلاس امروز از جدیدترین گوشی خود موسوم به وان پلاس Ace 2V رونمایی کرد که محصولی میان‌رده ولی پرمیوم محسوب می‌شود. به لطف تراشه‌ قوی دایمنسیتی ۹۰۰۰ و حافظه رم سریع، وان پلاس Ace 2V تجربه کاربری روان و قدرتمندی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. این گوشی همچنین بر خلاف مشخصات فنی قابل توجهی مانند شارژ ۸۰ واتی، نمایشگر بزرگ امولد و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قیمت پایینی به فروش خواهد رسید.

طبق اعلام رسمی،‌ وان پلاس Ace 2V به نمایشگر امولد ۶٫۷۴ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این پنل ۱۰ بیتی همچنین از صددرصد فضای رنگی DCI-P3 و sRGB پشتیبانی می‌کند. برای مقاوت بیشتر، نمایشگر گوشی وان پلاس توسط محافظ صفحه Asahi Glass‌ محافظت می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته است.

پنل پشتی وان پلاس Ace 2V نیز توسط گوریلا گلس ۵ پوشانیده شده است تا در برابر سقوط و شکستگی مقاوم باشد. به علاوه، پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با f/2.2 و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی با f/2.4 است. از لحاظ ابعاد و وزن، وان پلاس Ace 2 حدود ۸٫۱۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۱٫۵ گرم وزن دارد. خوشبختانه این گوشی به اسلایدر هشدار مجهز است و حاشیه نمایشگر آن نیز در حدود ۱٫۴۶ میلی‌متر است.

شایان ذکر است وان پلاس Ace 2V از اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری ColorOS 13 برخوردار است که برای بازار چین به طور اختصاصی طراحی شده است. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس Ace 2V‌ می‌توان به NFC، وای‌فای ۶، بلوتوث نسخه ۵٫۳، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

گالری تصاویر (2 تصویر )

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس Ace 2V در دو رنگ سبز و مشکی روانه بازار چین خواهد شد. قیمت کانفیگ‌های مختلف این گوشی نیز با تبدیل ارز به قرار زیر است:

حافظه رم ۱۲ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی: ۳۳۱ دلار
حافظه رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی: ۳۶۰ دلار
حافظه رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی: ۴۰۵ دلار
برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که وان پلاس Ace 2V با نام تجاری وان پلاس نورد ۳ روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست