ورایزون ارزشمندترین برند مخابراتی دنیا شد

در رتبه‌بندی ارزشمندترین برندهای مخابراتی دنیا در سال ۲۰۲۱ ورایزون عنوان ارزشمندترین و ریلاینس هند عنوان قوی‌ترین برند مخابراتی دنیا را به دست آوردند.

به گزارش داتیکا به نقل از ایستنا، در این لیست برترین اپراتورهای مخابراتی دنیا خبری از سه غول مخابراتی چین که ارزش برند آنها طی ۱۲ ماه گذشته با افت شدیدی مواجه شده بود، نیست.

Reliance Jio هند در رتبه‌بندی جدید در صدر کارآمدی برندها قرار گرفت زیرا نه تنها ارزش برند آن سریع‌ترین رشد را داشته بلکه جایگاه قوی‌ترین برند را نیز به خود اختصاص داده است.

سرمایه برند شامل شاخص‌هایی همچون سرمایه بازاریابی، آگاهی مشتری، رضایت کارکنان و شهرت شرکت است که براساس آن قدرت برند کمپانی اندازه‌گیری می‌شود و این عنوان به Reliance Jio اختصاص داده شد.

ورایزون نیز توانست ارزش برند خود را با افزایش هشت درصدی به رقمی معادل ۶۸٫۹ میلیارد دلار افزایش دهد و در صدر جدول ۱۰ برند مخابراتی جهان قرار بگیرد.

ورایزون دو سالی است که برنامه تحول کسب و کار خود را با تمرکز بر تحول شبکه‌ها، بازار، برند و فرهنگ کسب و کار متمرکز کرده است. درحالیکه سال ۲۰۲۰ زمان بهینه‌سازی دارایی‌های موجود برای این اپراتور بود اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ این اپراتور تمرکز خود را روی تقویت راهبری شبکه از طریق کسب باندهای فرکانسی بیشتر به منظور راه‌اندازی ۵G قرار دهد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست