پخش سریال نمایش خانگی «دیو و ماه‌پیشونی» از لنز ایرانسل

سریال «دیو و ماه‌پیشونی» که تازه‌ترین اثر شبکه نمایش خانگی برای کودکان و نوجوانان است، از لنز ایرانسل پخش می‌شود.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با رویکرد کامل‌کردن سبد خدمات و محصولات دیجیتال و با همکاری «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است، پس از مجموعه نمایش خانگی «ارتش سری»، دومین سریال با مخاطب گروه سنی کودک و نوجوان به نام «دیو و ماه پیشونی» را آماده ورود به شبکه نمایش خانگی کرده است.

«دیو و ماه پیشونی» از سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، در ۱۵ قسمت به صورت هفتگی، از ساعت ۸ صبح در لنز پخش می‌شود. این سریال که به کارگردانی حسین قناعت، تهیه کنندگی مهدی یاری، نویسندگی مهرداد کوروش‌نیا و سرمایه‌گذاری شرکت ویستامدیا آماده شده، در ژانر فانتزی و با تکیه بر افسانه‌های کهن ایران تولید شده است.

در خلاصه داستان «دیو و ماه پیشونی» با بازی علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصرنصیر، حسن پورشیرازی، میرطاهر مظلومی و سایر بازیگران آمده است : ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو که در داستان‌های شاهنامه با رستم دستان جنگیده بود، در فضایی فانتزی و شاد همسفر می‌شود و …

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، با توجه به استراتژی خود برای حرکت از اپراتور ارتباطی و دیجیتال (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)، توسعه حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و علاوه بر ارائه محصولات و خدماتی مانند تلویزیون اینترنتی «لنز»، از دیگر کسب‌وکارهای این زیست‌بوم نیز حمایت می‌کند تا با ایجاد ارزش بیشتر، خدمات مناسب‌تری به کاربران نهایی ارائه شود. «ویستا مدیای عصر جدید»، بازوی اجرایی ایرانسل در حمایت از صنعت محتوای دیجیتال است که همکاری‌هایی را در حوزه تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی، به تازگی آغاز کرده است.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست