بازدید آذری جهرمی از ادارات شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات در زاهدان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از ادارات کل پست، پست‌بانک و زیرساخت و همچنین موزه پست بازدید کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان و بعد از جلسات فنی و کارشناسی بررسی چگونگی توسعه دسترسی روستاهای این استان ارتباطات پایدار، از ادارات کل شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات در شهر زاهدان بازدید و با مدیران و کارکنان این ادارات گفت‌وگو کرد.

آذری جهرمی ظهر امروز ابتدا به اداره کل پست استان سیستان و بلوچستان و در ادامه از پست‌بانک، اداره کل زیرساخت و همچنین موزه پست زاهدان رفت و در جریان روند اقدامات انجام‌شده در این مراکز قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در بازدید از پست‌بانک استان سیستان و بلوچستان بعد از ارائه گزارش مدیرکل پست‌بانک این استان، فلسفه وجودی پست‌بانک را ارائه خدمت در مناطق محروم عنوان کرد و از مدیر پست‌بانک استان خواست که برنامه‌ای برای تجهیز تمام روستاهای با جمعیت ۱۵۰۰ نفر به باجه پست‌بانک یا دستگاه خودپرداز تدوین و ارائه کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور بررسی وضعیت دسترسی مناطق روستایی به ارتباطات پایدار و اینترنت پرسرعت و همچنین پیگیری پروژه‌های در حال انجام در استان سیستان و بلوچستان، عصر شنبه به این استان سفر کرد.

او در نخستین روز این سفر در جلسه بررسی وضعیت ارتباطی سیستان و بلوچستان که با حضور احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد ایجاد دسترسی برای ۱۲۰۰ روستا، توسعه پوشش جاده ای و پایداری شبکه را از شاخص های هدف گذاری شده برای این سفر عنوان کرد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست