بانک ملت در توضیحی که پس از گذشت چند روز از انتشار خبر نشت اطلاعات هویتی مشتریان این بانک اعلام کرد که در حال بررسی ابعاد این ادعاست.
به گزارش داتیکا به نقل از پیوست، طی روزهای گذشته خبر نشت اطلاعات هویتی کاربران بانک ملت در شبکههای اجتماعی منتشر شده است؛ طبق ادعاهای مطرح شده تا کنون بیش ۳۰ میلیون از دادههای هویتی کاربران این بانک از قبیل نام و نام خانوادگی و کدملی این افراد در شبکههای هکری برای فروش قرار گرفته است.
حال روابط عمومی بانک ملت اعلام کرده است که «به دنبال ادعای مطروحه در فضای مجازی مبنی بر افشای اطلاعات تعدادی از مشتریان بانک ملت، روابط عمومی این بانک با تاکید بر التزام بانک به حفظ اطلاعات مشتریان خود اعلام میکند که ابعاد این ادعا توسط تیم های تخصصی و فنی بانک در حال بررسی است و به محض کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع رسانی کامل صورت خواهد گرفت.»
بانک ملت در این اطلاعیه خود تاکید کردهاست که با داشتن این اطلاعات امکان دسترسی به حسابهای مشتریان وجود ندارد.