اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان قزوین به شبکه پایدار و پرسرعت ارتباطی

وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری ICT استان قزوین از اپراتورها و مخابرات خواست برنامه زمان‌بندی خود برای توسعه ارتباطات روستاهای این استان را اعلام کنند.

به گزارش داتیکا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه شورای اداری ICT استان قزوین با حضور وزیر ارتباطات، نمایندگان مردم قزوین در مجلس و نمایندگان اپراتورها و شرکت مخابرات ایران برای بررسی وضعیت ارتباطات این استان به‌ویژه ارتباطات روستایی برگزار شد.

در این جلسه، بعد از ارائه گزارش وضعیت ارتباطات استان زنجان و مشکلات دسترسی مناطق روستایی، نمایندگان مردم قزوین در مجلس نیز به مشکلات ارتباطی روستاها و درخواست‌های مردم برای توسعه اینترنت پرسرعت در این مناطق اشاره کردند.

در ادامه این نشست، اپراتورهای تلفن همراه و شرکت مخابرات ایران گزارشی از وضعیت پروژه‌های در دست اقدام و برنامه‌های خود برای توسعه ارتباطات روستایی ارائه کردند.

وزیر ارتباطات نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام‌شده در استان قزوین، از اپراتورهای تلفن همراه و مخابرات ایران خواست برنامه زمان‌بندی خود تا پایان اردیبهشت و همچنین پایان دولت را برای ایجاد ارتباطات پایدار و پرسرعت در روستاهای استان قزوین اعلام کنند.

در این جلسه مقرر شد با تکمیل و ایجاد سایت‌های جدید، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان تا پایان دولت به شبکه ارتباطی پرسرعت و پایدار متصل شوند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست