اخبار عمومی

نور شدید لوگوی X در ساختمان توییتر صدای همسایگان این شرکت را درآورد!

ایلان ماسک چندی قبل برند توییتر را به ایکس (X) تغییر داد و حالا لوگوی آن را روی ساختمان اصلی این شرکت در سان‌فرانسیسکو به نمایش گذاشته است. ولی به‌نظر می‌رسد که همسایگان آن‌ها از نمایش این لوگوی پرنور و درخشان در ساعات تاریکی خوشحال نیستند.

به‌ گزارش داتیکا به نقل از دیجیاتو، توییتر از روز جمعه همین هفته لوگوی X را روی سقف ساختمان خود در خیابان مارکت در سان‌فرانسیسکو به نمایش گذاشته، اما نور بسیار زیاد این لوگو ظاهراً موجب اعتراض شماری از همسایگان این شرکت شده است. اکنون دپارتمان بازرسی ساختمان‌ها در این شهر قرار است تحقیقاتی را دراین‌باره انجام دهد.

ایلان ماسک چند روز پیش اعلام کرد که اگرچه برخی شرکت‌ها سان‌فرانسیسکو را ترک کرده‌اند و پیشنهادهایی هم برای انتقال X به شهری دیگر وجود داشته است، اما آن‌ها قصد ترک این شهر را ندارند. ماسک قبلاً مقر اصلی تسلا را از کالیفرنیا به تگزاس تغییر داده بود. تصمیم او برای ماندن در سان‌فرانسیسکو اگرچه به نفع این شهر است، اما ظاهراً برای همه خوشایند نبوده است.

لوگوی بزرگ X در ساختمان توییتر نور بسیار زیادی منتشر می‌کند

کاربری به‌ نام «کریستوفر بیل» در صفحه خود ویدیویی را از محل اقامتش به اشتراک گذاشته است که درخشش شدید لوگوی X را نشان می‌دهد. شهروند دیگری به‌ نام «پاتریشیا والینگا» که در همین خیابان زندگی می‌کند، به CBS گفته است که اولین‌بار وقتی این لوگو روشن شد فکر می‌کرد صاعقه رخ داده است.

بازرسان ساختمان در سان‌فرانسیسکو می‌گویند استفاده از این لوگو می‌تواند ناقض مقررات باشد. یکی از آن‌ها در گزارشی اعلام کرده است که نمایندگان توییتر به بازرسان اجازه ورود به پشت‌بام را نداده بودند تا این لوگو را بررسی کنند. البته ظاهراً یکی از مسئولان X به آن‌ها گفته بود که این لوگو به‌صورت موقت آنجا قرار داده شده است.

این نخستین‌باری نیست که X (توییتر سابق) درزمینه لوگو با مدیران شهری دچار مشکل می‌شود. این شرکت در هنگام تغییر لوگوی قبلی به X نیز به دستور پلیس مجبور به توقف کار خود شد. حالا باید ببینیم تصمیم شهرداری درباره این لوگو چه خواهد بود.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست